شیعیان در جنگی تمام عیار

امروزه با بوجود آمدن رسانه، بستری برای معرفی و انتقال مفاهیم بصورت آسان و راحت ایجاد شده است. کسی که رسانه را در دست بگیرد. اذهان و افکار جوامع و ملت ها را در دست میگیرد. رسانه امروز در دست غرب و امریکا قرار دارد. و یکی از مهم ترین شواهد آن هالیوود است. فرهنگ غربی در حال تزریق شدن به جوامع مختلف است و شکی در آن نیست. و این جنگ رسانه ای تا به الان به سود امریکا و… بوده است.

الگوسازی

کسانی که رسانه را در دست دارند در حال الگوسازی برای بیننده های خود هستند. جامعه شیعی هم از این قاعده مستثنا نیست. اگر در جامعه برویم با جوانان و نوجوانانمان هم کلام بشویم به این پی خواهیم برد. اگر از آنها درباره فلان بازیگر، فلان فوتبالیست، فلان خواننده و… بپرسیم اخباری بروز در دستمان خواهد گذاشت. تمام ریز زندگی آن شخص را هم می تواند در دستمان بگذارد. اگر به عکس پروفایل نوجوانمان بنگریم هم عکس همان خواننده و فوتبالیست و…. را می بینیم. یا عکس هایی دیگر که اسمشان شده است عکس خفن!!!!
خفن را چه کسی تعریف می کند؟ در زمان ما رسانه در حال تعریف است. زیبایی، خفن بودن، قهرمان و… همه را در این زمان رسانه در حال تعریف است.
امّا آیا این تعاریف با تعاریف دین اسلام سازگاری دارد؟
اگر از همان جوان سوالاتی را که درباره آن فوتبالیست و خواننده و… پرسیدیم را درباره امام زمان(عج) بپرسیم آیا جوابی خواهد داشت؟
چقدر در این زمانه جوان شیعه ی ما امام زمانش را میشناسد؟؟؟؟ چقدر ظهور حضرت حجت (عج) برایش دغدغه است؟

و مقصر کیست؟

در زمانی که رسانه به این شکل گسترده در حال شکل گیری بود، شیعیان سرشان را در لاک خود کردند و بجای اینکه به دنبال بدست گرفتن رسانه و انتقال مفاهیم شیعی و امام زمانی باشند، رسانه را طرد کردند و از آن فاصله گرفتند و رسانه با قدرت خودش بر فکر و ذهن جوانان شیعه اثرش گذاشت و هر روز وضع بدتر می شود.
و الان زمان ایستادن است. هرکس کم کاری کند مسئول است. شیعیان باید رسانه را در دست بگیرند و با کار تشکیلاتی مفاهیم اصیل اسلامی را به تمام جوامع دنیا تزریق کنند و امام زمان(ارواحنا له الفداء) را به جهان بشناسانند. از کم کاری ما شیعیان است که جوانان ما قهرمان و منجی واقعی را نمی شناسند. شیعیان باید بایستند و در این جنگ تمام عیار دلاورانه بجنگند.
اگر وارد عمل نشویم و دفاع نکنیم و موشک های دشمن را بگذاریم به راحتی به مفاهیم و جوانان ما اصابت کند معلوم نیست که چه ضربات جبران ناپذیری را خواهیم خورد.

برای دیدن سخنرانی کوتاه وزیبا درباره جنگ نرم اینجا کلیک کنید.
برای دیدن متن قبلی انتظارشناسی اینجا کلیک کنید.