پرونده‌ی آخرالزمانی فلسطین

پرونده آخرالزمان را فعلا متوقف کردیم و ادامه‌ی آن را به زمانی دیگر موکول کردیم و به مناسبت روز قدس، پرونده جدیدی را با عنوان پرونده آخرالزمانی فلسطین باز می‌کنیم.
فلسطین و یا سرزمین قدس، منطقه‌ای در تقاطع قاره های آسیا، اروپا و آفریقا می‌باشد، که به همین علت، از مناطق استراتژیک و راهبردی جهان می‌باشد.
از طرفی دیگر، قدس سرزمین مقدسی برای یهودیان، مسیحیان و مسلمان، به علت مدفون بودن پیامبران الهی علیهم‌السلام و دلایل متعدد دیگری می‌باشد.
فلسطین از دیر باز شامل هر سه دسته این اقوام بوده و همواره دچار مشکل و تنش میان افراد مختلف جامعه نبوده است.

اما در سده‌ی اخیر، نظام سکولاریزم جهانی، به علت تندروی ها و عقاید شیطانی خود، تصمیم به باز پس گیری این سرزمین نموده اند. دلایل آنها، بازسازی و برپا کردن کاخ حضرت سلیمان علیه ‌السلام می‌باشد؛ به علت اینکه کاخ حضرت سلیمان، محل عبور و مرور شیاطین جنّی بوده و طبق کتاب آلیستر کراولی (پدر عرفان فراماسونری)، برای رسیدن به نظام سکولاریزم جهانی، اجنّه می‌بایست وارد زمین شده و به انسان خیر برسانند!

آلیستر کراولی در کتاب کلید گمشده سلیمان به معرفی شیاطینی پرداخته است که ساحران و جادوگران از آنها برای انجام مقاصد شیطانی خود استفاده کرده و یا آنها را مورد پرستش قرار می دهند , این ۷۲ شیطان همان شیاطین مطرودی هستند که حضرت سلیمان آنها را به غل و زنجیر کشید. هر نوع فتنه و فسادی که در دنیای امروز رخ می دهد بنوعی به این ۷۲ دیو و سپاهیان آنها ارتباط دارد.
ولی حال ورود آنان برای کارکنی برای حضرت سلیمان نمی‌باشد و تنها سلطه اجنّه بر انسان ها می‌باشد. پس از این رو برای طاغوت، منطقه فلسطین برای آن ها مکان مقدس و حائز اهمیتی می‌باشد.

صهیونیسم، طبق گفته کلیمیان ایران، فرقه ای سیاسی و خارج از شریعت یهود می‌باشد. البته از دیر باز یهودیت مرز باریکی میان خداپرستی و استکبار بوده و پیروان این دین همواره در میان این دو گم می‌شوند.
به اسرائیلی ها اگر بگوییم که چرا شما فقط اینجایید می‌گویند ما یک دین هستیم!
و وقتی که به آن ها بگوییم چرا حکومت تشکیل دادید می‌گوبند ما کشور هستیم!

البته طبق گفته خاخام های یهودی، با توجه به اینکه قوم بنی اسرائیل از رفتن به بیت‌المقدس سرپیچی کردند و میثاق خدواند را نقض کردند، خداوند آن ها را از دایره رحمت خود دور کرده و آن ها را لعن کرده است که قرآن کریم هم به این موضوع اشاره کرده است و به همین دلیل آن ها اجازه ورود به ارض مقدس را ندارند، چه برسد که حکومت تشکیل بدهند.

البته خود تشکیل اسرائیل، جای بحث می‌باشد. دولت بریتانیا در فلسطین اراضی را خرید و آن ها را به صهیونیست ها داد. سپس آن ها به بهانه محافظت از اراضی خود، با یکدیگر متحد شده و آن را یک کشور مستقل نامیدند، و حال به دیگر اراضی فلسطین یورش برده و می‌خواهند که آن را به تصرف درآورند.

حال با معامله قرن، به اسم صلح تصمیم دارند که فلسطین را خلع سلاح کنند و در غالب جدید شروع به استعمار کنند؛ که البته با هوشیاری جبهه مقاومت، این طرح مورد بررسی قرار گرفت و در برابر آن قرار گرفتند.

برای دیدن قسمت اول پرونده‌ی آخرالزمان اینجا کلیک کنید.

جهت تعجیل در امر فرج صلوات

انتهای متن/